Történetek emberekről, akik maguk mögött hagyták a városi létet...

Városból Vidékre

Városból Vidékre

Miért lett ez a blog?

2014. augusztus 17. - OtthonKommandó

Éveken keresztül vágyakozva gondoltam arra, hogy egyszer majd jól hátrahagyom Budapestet és vidékre költözöm. Én, a pörgős, pesti lány, aki sose bírt nyugton maradni és rengeteget bulizott. Sokáig elképzelni se tudtam, hogy ne a városban éljek, mégis elvágyódtam...

Aztán ahogy lehiggadtam és gyerekeim lettek, az életünk megváltozott és egyszer csak azon kaptam magam, hogy a vágyak és a valóság összeértek, már nincs ott az az éles szakadék. 2013 májusában vettünk egy házat vidéken és közel 35 év után magam mögött hagytam a fővárost...

A Házfelújításunkat itt követhetitek.

És miért lett ez a blog?

Mert emlékszem arra, amikor a döntés küszöbén álltam, de még nem éreztem 100% biztonsággal, hogy tényleg ezt szeretném, tényleg jó ötlet-e. Találtam néhány blogot, történetet, amelyek erről szóltak és ezek nagyon sokat segítettek, szinte szívtam magamba belőlük az energiát, hatással voltak rám és megkönnyítették a döntést. Pontosabban nem is a döntést, mert azt hiszem az már jóval korábban megvolt, sokkal nehezebb volt az elengedés.

Remélem, hogy az itt szereplő történetekből majd erőt és bátorságot tudnak meríteni azok, akik hasonlón törik a fejüket, de kétségeik vannak, nem mernek belevágni.

A bejegyzés trackback címe:

https://varosbolvidekre.blog.hu/api/trackback/id/tr316611561
süti beállítások módosítása